Darmowa dostawa sprawdź >
Producenci
4 FUN 5.10 AFF Polska AKU ALPINA ALVIKA ARCTICA ASOLO AUTHOR BASIL BEAL BERGHAUS BERI BLACK DIAMOND BLACKBURN BODYDRY BOREAL BRUBECK BUFF BUSHMEN CAMP CAMP TRAILS CAMPINGAZ CASSIN CAT EYE CEBE Chillaz CHIRUCA ClimbOn Coleman COLUMBIA COMODO CONTIGO CRAFT DALBELLO DEUTER DIRECTALPINE DMM DOLOMITE DR. BACTY E9 EDELRID EDELWEISS EIDER ELEKTROWARM ERGON ETAPE EVOLV FEEL FREE FINISH LINE FIZAN FJALLRAVEN FJORD NANSEN FOX FSA GABEL GRANGERS GREGORY GRIVEL GSI Haglofs HAMAX HANNAH HANNAH POLAND HANWAG HIKO SPORT HS- HOT SPORTSWEAR ICEBREAKER INFINI INNY ISC JACK WOLFSKIN JAGWIRE JAVEL JAXA JETBOIL JULBO K2 SPORT KANFOR KARRIMOR KASK KEEN KILLTEC KNOG KOMPERDELL KRYPTONITE KS SPORT-SERVICE KWARK LA SPORTIVA LAFUMA LANEX LANGE LASTING LED LENSER LHOTSE LIFESYSTEMS LIFEVENTURE LIFU LIGHT MY FIRE LIZARD LORPEN LOWA LYOFOOD MACTRONIC MAŁACHOWSKI MAMMUT MANITOU MARABUT MARMOT MEINDL MERRELL METEOR MILLET MILO MSR MUELA MUNKEES NECCO NIKWAX NOTUBES ODLO OLANG OPTIMUS ORTLIEB OSPREY PackTowl PACSAFE PARK TOOL PATAGONIA PETZL PLATYPUS POLANA POWERTRAVELLER PRIMUS RAICHLE RECTA RED CHILI REUSCH REX RITCHEY ROCK EMPIRE ROCK PILLARS ROCKLAND ROCKOMMENDED ROSSIGNOL SALEWA SALOMON SCARPA SCHWALBE SCREAMER SEA TO SUMMIT SealLine SEGER SH+ SHIMANO INC SIGG SIGMA SILVA SINGING ROCK SKLEP.PODRÓŻNIKA SKS SKYLOTEC SMARTWOOL SOURCE SPECIALIZED SPORT ARSENAL SPORTEN STERLING SWIX TACX TATONKA TECNICA TENAYA TENDON TENSON TERMITE TERMITE. Teufelberger TEVA THE NORTH FACE THERMAREST TICKET TO THE MOON TOPEAK TRAVELLUNCH TREK'N EAT TREKMATES TREKSPORT TREZETA UNDER ARMOUR UVEX VANGO VICTORINOX VIKING WARMPEACE WILD COUNTRY WISPORT wspinanie.pl ZIENER
Spodnie Salomon WAYFARER PANT M
299,00  389,00  cena obniżona: promocja cenowa na produkt
DARMOWA WYSYŁKA Sprawdź szczegóły
wysyłka do 24 godzin
Wybierz kolor:
Wybierz rozmiar:
l xl xxl
Podziel się:
Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(stosuje się do umów zawartych od 25.12.2014)

 

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania (stosuje się do umów zawartych od 25.12.2014)

 

REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).

Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Cienkie, lekkie, szybkoschnące i oddychające spodnie trekkingowe. Spodnie zrobione zostały z rozciągliwego stretchu, który zapewnia pełną swobodę i nie krępuje ruchów. Technologia ClimaWIND™ Stretch chroni przed wiatrem , jednocześnie odprowadzając wilgoć na zewnątrz materiału. Spodnie posiadają filtr UPF 50, chroniący skórę przed szkodliwym działaniem słońca.

Cechy ogólne:

  • waga: 290 g (rozm. M)
  • materiał: nylon 86%, elastan 14%
  • krój: Regular Fit
  • ClimaWIND™ Stretch- ochrona przed wiatrem
  • 2 kieszenie boczne zamykane na zamek
  • kieszeń tylna zamykana na zamek
  • kieszeń na prawym udzie zamykana na zamek
  • zamki YKK
  • szlufki na pasek
  • ClimaUV™ 50+

1947Rodzina Salomonów otwiera zakład produkujący piły i oferujący ostrzenie nart w centrum miejscowości Annecy.

1957Powstają pierwsze wiązania Salomon „le lift”, które zastępują tradycyjne wiązania w postaci skórzanych pasków.

1966Salomon tworzy pierwsze wiązania z automatycznym wypinaniem pięty. Wiązania Salomon po raz pierwszy pojawiają się na mistrzostwach świata w Portillo w Chile.

1972Salomon staje się głównym światowym producentem wiązań, sprzedając po raz pierwszy milion par wiązań w ciągu roku.

1979Pojawiają się buty do narciarstwa alpejskiego marki Salomon, które od razu podbijają rynek.

1980W sezonie zimowym 1979/80 system butów i wiązań Salomon Nordic wchodzi na rynek francuski i szwedzki.

1985Salomon otwiera nową siedzibę w Metz-Tessy w Annecy. Wartość sprzedaży marki Salomon osiąga 250 mln euro.

1990Firma Salomon sprzedała już ponad 10 mln par butów do nart alpejskich i ponad 5 mln par butów serii XC od ich wejścia na rynek przed 10 laty. Salomon wprowadza pierwsze narty, model S9000.

1992Salomon rozszerza ofertę o sporty letnie, proponując obuwie turystyczne. Narty marki Salomon po raz pierwszy pojawiają się na Zimowych Igrzyskach Olimpijskich w Albertville.

1997Salomon wprowadza kompletną ofertę snowboardową: deski, wiązania i buty.

2001Na rynek wchodzi model Raid Race, pierwszy but serii XA. Wprowadzenie odzieży zimowej z nową technologią Softshell.

2005AMER Sports kupuje markę Salomon. Firma Salomon sprzedała już ponad 20 mln par wiązań serii XC od ich wprowadzenia 25 lat wcześniej.

2008Technologia Custom Fit™. Kilian Jornet wygrywa UTMB, ustanawiając nowy rekord (170 km w 20 h).

2011Salomon wprowadza buty Quest i nadaje nowe znaczenie „dopasowaniu”. Buty wyjątkowo dobrze sprawdzają się podczas zejść i mają funkcję „marszu”.

2013

  • Emelie Forsberg zdobywa tytuł mistrzyni świata w skyrunningu. 
  • Salomon wprowadza Custom Fit™ 3D, wkładkę nowej generacji zapewniającą doskonałe dopasowanie. 
  • Salomon zmienia logo.

2015

  • Salomon wprowadza produkty serii Backcountry do narciarstwa przełajowego opracowane we współpracy ze sportowcami i zapewniające swobodę ruchu w górach. 
  • Salomon odświeża ofertę wspinaczkową, tworząc produkty serii X ALP™. 
  • Odcinek Salomon TV pt. „Eclipse” otrzymuje nagrodę dla najlepszego filmu narciarskiego na festiwalu filmowym Banff Mountain Film Festival.

2016

  • Salomon przedstawia kierunek rozwoju marki pod hasłem TIME TO PLAY®, pragnąc nakłonić klientów do sięgania pamięcią do dzieciństwa i poświęcania czasu na zabawę na świeżym powietrzu. 
  • Salomon wprowadza do oferty kolekcję sprzętu i wyposażenia freeride’owego QST.

2017

  • Mira Rai zostaje jedną z Podróżniczek roku (Adventurers of the Year) magazynu National Geographic. 
  • Kilian Jornet zdobywa Mount Everest dwukrotnie w ciągu pięciu dni. 
  • François D’Haene po raz trzeci wygrywa ultramaraton Ultra-Trail du Mont-Blanc (UTMB). 
  • Liv Sansoz zdobywa wszystkie 82 szczyty Alp o wysokości powyżej 4000 metrów.

2018

  • Salomon wprowadza do oferty wiązania narciarskie S/LAB Shift.
  • Kilian Jornet otrzymuje tytuł Podróżnika roku (Adventurer of the Year) przyznawany przez magazyn National Geographic.
  • Sportowcy Salomon zdobywają łącznie 18 medali podczas zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczangu, w Korei Południowej.

2019

  • Salomon prezentuje kampanię WMN, której celem jest promowanie roli kobiet w sportach outdoorowych.
  • Courtney DAUWALTER wygrywa ultramaraton Ultra-Trail du Mont-Blanc (UTMB) przy pierwszym udziale w tych zmaganiach.
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię