SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Skarpety damskie Smartwool PERFORMANCE HIKE LIGHT CUSH CREW fossil

125,00 
Wybierz kolor:
Dodaj do koszyka
Wysyłka już od 13,50 zł
Towar chwilowo niedostępny.
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Działaj z mocą i wygodą wełny Merino z certyfikatem ZQ w skarpetkach Hike Light Cushion Crew.  Amerykański producent zaktualizował damskie skarpety do wędrówek, uak aby zawierały bardziej zrównoważone materiały dzięki dodaniu nylonu z recyklingu, poprawił trwałość stref z siateczki oraz zapewnił jeszcze bardziej idealne dopasowani. Ale nie martw się. Uwielbiane technologie skarpet nie znikają -  całodzienny komfort i wydajność zapewni Ci damski, specjalnie dopasowany krój. Wysokość do połowy łydki pomaga zwiększyć ochronę na szlakach, a lekkie wyściełanie wzdłuż całej dolnej części stopy pomaga zachować komfort, gdy teren nie jest równy.

Właściwości:

  • 56% wełna merynosowa, 11% nylon, 31% nylon z recyklingu, 2% elastan

 

 

 

 

Cechy:

Kolor niebieski
Materiał syntetyk, wełna
Wersja damska
Aktywność trekking, turystyka, via ferrata, wspinaczka

Technologie:

SMARTWOOL
SmartWool

DLACZEGO SMARTWOOL?

W przeciwieństwie do tkanin syntetycznych, które usuwają wilgoć dopiero, gdy ta skondensuje się w ciecz, odzież SmartWool absorbuje i usuwa wilgoć jeszcze w jej stanie lotnym. W upalnych warunkach tworzy to swoistą mikro-klimatyzację tuż przy skórze, odprowadzając ciepło ciała na zewnątrz odzieży. Kiedy jest zimno, ten sam mechanizm pozwala na szybkie odprowadzenie wilgoci, która odpowiada za wyziębienie ciała. Ponieważ wełna doskonale sprawdza się w usuwaniu wilgoci, produkty SmartWool są odporne na nieprzyjemne zapachy, gdyż nie pozwalają bakteriom zagnieździć się w odzieży. Oznacza to, że bez względu na wysiłek twoja odzież nie będzie brzydko pachnieć.

Trudno będzie ci znaleźć ubrania bardziej wygodne od produktów SmartWool, bez względu na to czy akurat stoisz w deszczu, upale czy gradzie. Produkty SmartWool są bezkonkurencyjne na upały i mrozy, ulewę i suszę, dzięki temu, że łączą wygodę i skuteczność w jeden funkcjonalny pakiet.

Charakterystyka wełny Merino:

posiada wyjątkową zdolność do pochłaniania wilgoci w postaci pary wodnej i powstrzymywania jej w postaci płynnej.

pomaga regulować temperaturę twojego ciała – chłodząc je kiedy jest gorąco i ogrzewając, kiedy jest zimno.

jest odporna na bakterie, które powodują nieprzyjemne zapachy.

jej niewielka średnica i zastosowanie najnowszych technologii powoduje, że tkanina SmartWool jest niezwykle miękka i wygodna. NIE DRAPIE jak klasyczna wełna!

jest w stanie przetrwać nawet bardzo intensywne użytkowanie.

Sprężystość:

Włókno Merino w tkaninach SmartWool w 90% składa się z keratyny, bardzo sprężystego białka, które jest odporne na środki chemiczne i bakterie, posiada właściwości niepalne oraz potrafi sprostać wyzwaniom intensywnego użytkowania.

Średnica:

Włókna Merino w tkaninach SmartWool posiadają bardzo drobną średnicę (pomiędzy 1/3 a 1/10 grubości włosa ludzkiego). Dzięki temu tkanina jest wyjątkowo wygodna i NIE DRAPIE!

Ochrona:

Każde włókno Merino posiada woskową powłokę, która zwiększa wodoodporność dzianiny, a równocześnie pozwala wilgoci na przemieszczanie się w stanie lotnym i odparowanie na zewnątrz.

Właściwości skrętne:

Dwa rodzaje komórek znajdujących się w zewnętrznych warstwach tkaniny SmartWool są odpowiedzialne za skrętną strukturę włókien. To właśnie ta falistość powoduje naturalną rozciągliwość i elastyczność dzianiny, a równocześnie tworzy tysiące miniaturowych kieszonek z powietrzem, którym zawdzięczamy mikroklimat pomiędzy dzianiną a skórą.

SMARTWOOL jest amerykańskim brandem, specjalizującym się w produkcji skarpet i bielizny bazujących na wysokiej jakości wełnie z nowozelandzkich owiec rasy merynosów. Brand należy do globalnego koncernu VF Corporation i razem z marką Icebreaker odpowiada za ok 60% światowej produkcji wyrobów z merino. Ponadto, w samym tylko segmencie skarpet, Smartwool posiada ok. 80% udział w amerykańskich, specjalistycznych sklepach outdoorowych.

W czerwcu 2014 roku producent znalazł się na prestiżowej liście 50 najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie według organizacji Brand Strength Index. Marka wciąż jest intensywnie rozwijana, o czym świadczą sukcesywnie wprowadzane innowacje w zakresie technologii produkcji, nowych linii produktowych oraz dużemu naciskowi na design.

Aktualnie Smartwool dystrybuowany jest do niemal 40 krajów na świecie, w tym od 2009 również do Polski. Jego wyłącznym dystrybutorem na terenie kraju jest krakowska firma RAVEN.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek