SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Plecak Gregory PARAGON 48 basalt black MD/LG

799,00  989,00 
cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Wysyłka: do 24 godzin
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Gregory Paragon 48 wyposażono w nowy, hybrydowy system nośny FreeFloat będący połączeniem wentylacji jaką oferują plecaki z siatką, oraz stabilności znanej z klasycznych systemów nośnych. System ten umożliwia płynną regulację długości pleców (w zakresie od 38,1 do 48,3 cm) i pasa biodrowego, takie rozwiązanie umożliwia optymalne dopasowanie zarówno do wzrostu, jak i sylwetki użytkownika. FreeFloat jako element usztywniający wykorzystuje ultralekką, ramę wykonaną z aluminium, która zapewnia odpowiednią elastyczność, nie ogranicza ruchów i przenosi obciążenie na pas biodrowy. Panel tylny, część lędźwiowa, szelki uprzęży i pas biodrowy zostały wykonane z perforowanej pianki EVA i  pokryte przepuszczalną tkaniną, takie połączenie zapewnia wysoki poziom cyrkulacji powietrza oraz szybkie odparowanie wilgoci, co znacznie poprawia komfort użytkownika.

Specyfikacja dla rozmiaru Small/Mediumi:

  • Płeć: MĘSKI
  • hybrydowy system nośny: FreeFloat
  • dwukomorowa konstrukcja
  • trzy sposoby dostępu: od góry, od dołu i z boku
  • regulacja długości pasa biodrowego
  • regulowany pas piersiowy
  • kompatybilny z systemem H2O
  • elastyczna kieszeń od frontu
  • dwie boczne kieszenie elastyczne
  • dwie kieszenie na pasie biodrowym
  • dwie kieszenie w klapie
  • pokrowiec przeciwdeszczowy
  • boczne pasy kompresyjne
  • na szelce uchwyt na okulary przeciwsłoneczne
  • uchwyt na czekan
  • mocowanie na kije
  • stelaż: rama aluminiowa
  • materiał: nylon 100D / 210D
  • wymiary: 77 x 36 x 25,5 cm
  • pojemność: 48 l
  • obciążenie max: 18,1 kg
  • waga: 1600 g
  • Numer produktu: 126843-2917

 

Cechy:

Plecaki - pojemność 30 L - 50 L
Wersja damska
Kolor czarny
Aktywność trekking

Technologie:

Free Float System

Na nowy system Free Float składa się regulowany panel tylny z systemem oddychającym. To prawdziwa rewolucja w kategorii popularnych wentylowanych systemów nośnych. Mogliśmy na tym poprzestać, ale tego nie zrobiliśmy.

Co jest bardziej istotne, oddychalność czy dopasowanie ?

W dobrej konstrukcji systemu nośnego, oddychalność i wentylacja często stoją w konflikcie z regulacją. Szukając plecaka z gwarancją doskonałego dopasowania i świetnej wentylacji, nigdy nie powinniśmy iść na kompromis wybierając jedynie jedną z dwóch funkcji.

To drugi pod względem wielkości producent plecaków turystycznych w USA. Początki firmy sięgają 1977 roku kiedy to założyciel firmy - Wyane Gregory stworzył pierwszą kolekcję plecaków. Jego projektowi przyświecała jedna myśl – plecak ma być tak wygodny i dostosowany do budowy pleców, jak turystyczne obuwie do stopy. Uzbrojeni w tą myśl pracownicy firmy Gregory starają się tworzyć najwygodniejsze plecaki na rynku, od ponad 35 lat.

Firmę od lat budują niezmiennie trzy filary:

BEST FIT – to najważniejsze założenie firmy. Gregory produkuje plecaki, które doskonale pasują do budowy pleców, są wygodne podczas wielogodzinnego użytkowania oraz odpowiednio rozkładają wagę ekwipunku. Każdy plecak firmy Gregory posiada instrukcję dotyczącą doboru rozmiaru, wielkości plecaka oraz regulacji poszczególnych pasów.

TRUE QUALITY – firmę wyróżnia niezwykła dbałość o szczegóły. Produkty wykonane są z wysokiej jakości materiałów, posiadają liczne praktyczne rozwiązania np. technologia regulacji VERSAFIT oraz innowacyjne dodatki.

REAL STYLE – produkty Gregore’go wyróżnia prosty amerykański design, dzięki któremu plecaki nie wychodzą z mody przez lata oraz stanowią estetyczny dodatek turystycznego wyposażenia.

www.gregorypacks.com

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek