SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Liof LYOFOOD Krem cebulowo porowy 370g

29,00 
Dodaj do koszyka
Wysyłka już od 12,90 zł
Wysyłka: do 24 godzin
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Liofilizowana zupa-krem cebulowo- porowy w 100% z naturalnych składników. Produkt nie zawiera glutenu, sztucznych barwników ani konserwantów. Krem jest prosty w przygotowaniu- zawartość wystarczy zalać 445 ml gorącej wody, dokładnie wymieszać, zamknąć, odczekać około 5 minut i gotowe. Wędrówki górskie i podróże osiągają inny wymiar z niezwykle smaczną liofilizowaną żywnością polskiej marki LYOFOOD.

Skład: ziemniaki 40%, cebula 30%, por 14%, szczypiorek 4%, śmietana 2%, oregano, bazylia, mąka ziemniaczana, olej rzepakowy, mieszanka przypraw, sól, pieprz

Cechy ogólne:

  • 1 osobowa porcja = 37 g po zalaniu wodą 370 g
  • rozpuścić w 445 ml wody
  • 100% naturalne składniki
  • bez glutenu
  • bez konserwantów
  • bez sztucznych barwników
  • energia: 226 kcal
  • tłuszcze: 13,81 g
  • w tym nasycone kwasy tłuszczowe: 1,20 g
  • węglowodany: 15,98 g
  • w tym cukry: 7,77 g
  • błonnik: 6,33 g
  • białko: 3,07 g
  • sól: 5,18 g

ZALETY POSIŁKÓW LYO:

  • 100% NATURALNYCH SKŁADNIKÓW

Do przygotowania posiłków są stosowane tylko naturalne składniki bez konserwantów, sztucznych dodatków, barwników czy wzmacniaczy smaku. Większość ziół pochodzi z własnych plantacji LYO, co sprawia ze posiłki są naprawdę wyjątkowe.

  • SMAK PRAWDZIWEGO POSIŁKU

LYO przywiązuje dużą uwagę nie tylko do procesu liofilizacji, ale również do sposobu przyrządzania potraw. Potrawy przyrządzane są z najwyższej jakości składników dokładnie tak, jak gotujemy posiłek w domu.

  • ORYGINALNY KSZTAŁT I FORMA PRODUKTÓW

Proces liofilizacji pozwala na zachowanie oryginalnej formy i kształtu wszystkich składników. Dzięki temu posiłki LYO nie tylko smakują, ale także wyglądają jak domowy obiad.

  • WYSOKA WARTOŚĆ ODŻYWCZA

Liofilizowane posiłki są wysokokaloryczne. Dodatkowo produkty zachowują swoje naturalne wartości mineralne i witaminy. Spożycie posiłku LYO daje energię na długotrwały wysiłek.

  • NISKA WAGA

Liofilizowane jedzenie, dzięki usunięciu 98% wody, jest znacznie lżejsze od standardowego produktu. Posiłki są lekkie i kompaktowo zapakowane.

  • DŁUGI TERMIN PRZYDATNOŚCI DO SPOŻYCIA

Posiłki LYO mogą być przechowywane przez długi czas. Brak wody, która zostaje usunięta podczas procesu liofilizacji, uniemożliwia rozwój mikroorganizmów. Dodatkowo każda torebka jest hermetycznie zamknięta i zawiera pochłaniacz tlenu.

  • WYSOKI STANDARD BEZPIECZEŃSTWA

Aby upewnić się ze posiłki LYO są bezpieczne pod każdym względem, zostają one dwukrotnie badane w laboratorium. Pierwszy raz po ugotowaniu i drugi raz po liofilizacji.

 

Do przygotowania naszych posiłków używamy tylko naturalnych składników. Nie dodajemy żadnych konserwantów i sztucznych dodatków do produktów LYO EXPEDITION.

Z dumą używamy ziół i przypraw, uprawianych na naszych plantacjach.Osobiście znamy rolników, którzy uprawiają nasze owoce, warzywa i przyprawy. Nasi dostawcy są dokładnie sprawdzani w celu zapewnienia wysokich standardów jakości żywności.

Najpierw gotujemy, potem liofilizujemy

Przyrządzanie potraw przed procesem liofilizacji jest unikalną technologią wprowadzoną przez LYO FOOD, która zapewnia świeży i naturalny smak produktom LYO EXPEDITION.

Oryginalny kształt i forma produktów

Proces liofilizacji pozwala na zachowanie oryginalnej formy i kształtu wszystkich składników. Dzięki temu nasze posiłki nie tylko smakują ale także wyglądają jak domowy obiad.

Aby upewnić się że posiłki LYO EXPEDITION są bezpieczne pod każdym względem, są one dwukrotnie badane w laboratorium. Pierwszy raz po ugotowaniu i drugi raz po liofilizacji.

Wysoka wartość odżywcza

Liofilizowane posiłki są wysokokaloryczne. Dodatkowo produkty zachowują swoje naturalne wartości mineralne i witaminy. Spożycie posiłku LYO EXPEDITION daje energię na długotrwały wysiłek.

Długi termin przydatności do spożycia

Posiłki LYO EXPEDITION mogą być przechowywane przez długi czas. Brak wody, która zostaje usunięta podczas procesu liofilizacji uniemożliwia rozwój mikroorganizmów. Dodatkowo każda torebka jest hermetycznie zamknięta i zawiera pochłaniacz tlenu, dzięki temu nasze dania można przechowywać nawet trzy lata.

Czym jest liofilizacja?

Proces liofilizacji polega na kontrolowanym dostarczaniu ciepła do zamarzniętego produktu w próżni, tak aby umożliwić zamarzniętej wodzie w produkcie przejście bezpośrednio ze stanu stałego do stanu lotnego (czyli umożliwić parowanie lodu).

Aby proces mógł zakończyć się sukcesem liofilizacja powinna trwać od 16 do 24 godzin. Poprzez odwodnienie, posiłek traci ponad 90% swojej pierwotnej wagi a zawartość wilgoci w końcowym produkcie jest zredukowana do 2%.

Jeśli liofilizowany produkt jest szczelnie zapakowany, żywność może być przechowywana przez wiele lat.

Historia liofilizacji

Żywność liofilizowaną po raz pierwszy zastosowano w latach czterdziestych i pięćdziesiątych XX wieku, kiedy zagrożenie zimnej wojny spojrzało w oczy zwykłych, ale zamożnych obywateli amerykańskich. Informacja o zbrojeniach nuklearnych ZSRR spowodowały konieczność budowy schronów dla ludności cywilnej i stworzenie im możliwości przeżycia przez dłuższy okres czasu.

Na wniosek rządu USA zostały przeprowadzone pierwsze próby w celu produkcji żywności, która mogłaby być używana w ekstremalnych warunkach i mogłaby skutecznie zastąpić tradycyjną kuchnię. Jedyną znaną metoda przechowywania żywności do lat pięćdziesiątych było mrożenie. Liofilizacja była jednak tylko używana do wytwarzania leków i szczepionek.

Kolejnymi ważnymi wydarzeniami związanymi z sukcesem liofilizacji jako metody utrwalania żywności jest podbój kosmosu. Liofilizowane posiłki były niezbędnym elementem podczas podróży kosmicznych. Po sukcesach w tak ekstremalnych warunkach liofilizowana żywność jest także wybierana jako żywność dla jednostek specjalnych. Te przykłady świadczą o tym iż liofilizacja jest niezastąpiona w ekstremalnych warunkach. Żywność liofilizowana zrewolucjonizowała przemysł spożywczy, znalazła swoją niszę i ma stałe miejsce w przemyśle jako wysokiej jakości dodatki : owoce, zioła, warzywa a także gotowe posiłki.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek