SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Kurtka damska Salewa BRENTA JACKET syrah

819,00  1 049,00 
cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz kolor:
Wybierz Rozmiar:
42 XL
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Wysyłka: do 24 godzin
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Kurtka puchowa Salewa BRENTA RDS DOWN W black out

Wyjątkowo lekka, wiatro- i wodoodporna – Brenta to nowa puchowa kurtka z kapturem, która jest tak wygodna, że nie będziesz chciała się z nią rozstać nawet na chwilę. Lekki, a zarazem niezwykle wytrzymały nylonowy materiał wierzchni z impregnacją DWR skrywa pod sobą wysokiej jakości wypełnienie puchowe 550 cuin 80/20. Od wewnątrz ocieplinę zabezpiecza podszewka z tafty, która zapobiega wychodzeniu puchu, a przy tym jest jedwabiście miękka w dotyku.

Specyfikacja:

  •     Dopasowany kaptur z elastycznym wykończeniem
  •     Zintegrowany z kapturem wysoki kołnierz dla maksymalnej ochrony
  •     Specjalny wzór rękawów (wstawki) wspomagające swobodę ruchów
  •     Przedni zamek z wewnętrzną listwą wiatroodporną na całej długości
  •     2 kieszenie zewnętrzne zapinane na zamek
  •     Lekkie, elastyczne obszycie mankietów i dołu

 

Materiał wierzchni: 100 % Poliamid / NYLON WOVEN 20D PFAS FREE 41 g/sqm 

Podszewka: 100% Poliamid / TAFFETTA LINING PFAS FREE BLUESIGN 47 g/sqm

Wypełnienie: kaczy puch 80%, pierze 20% 

Wypełnienie: wełna tyrolska 80 g/sqm 40%, poliester 60%

Zawiera nietekstylne elementy pochodzenia zwierzęcego.

 

Cechy:

Kolor bordowy
Materiał
Wersja damska
Aktywność czas wolny, trekking, turystyka
Pora roku wiosna/jesień, zima

Technologie:

PUCH

Puch tworzy dolną warstwę upierzenia ptaków wodnych, takich jak gęsi czy kaczki. Jest to produkt naturalny, który charakteryzuje się wyjątkowymi cechami: jest lekki jak płatki śniegu, a jednocześnie chroni przed zimnem i łatwo poddaje się kompresji. Żaden inny materiał nie zapewnia tak wysokiego poziomu izolacji cieplnej przy tak niskiej wadze. Ponadto, produkty wykonane z puchu można składać do bardzo małych rozmiarów, ponieważ jest to materiał niezwykle elastyczny. Dokładne wytrzepanie złożonego przedmiotu zapewnia szybki powrót do wyjściowego kształtu. Wysokiej jakości puch ma dzięki temu przewagę nad materiałami syntetycznymi i jest niezrównany w najbardziej wymagających zastosowaniach. Firma SALEWA stosuje puch gęsi jako niezbędny element w produkcji swojego sprzętu górskiego – zarówno w zakresie odzieży, jak i wyposażenia. Jednocześnie znana jest ona ze swojego sprawiedliwego i zgodnego z ogólnie przyjętymi zasadami podejścia do wszystkich wykorzystywanych przez nią zasobów naturalnych, a więc również puchu, który pozyskiwany jest wyłącznie w uczciwy sposób, zgodnie z przepisami „Down and feather sourcing and production assurance standard” (DFS) (ang. norma regulująca zasady pozyskiwania i produkcji puchu i pierza). Określone w niej wymagania jakościowe stanowią część umowy dostawy, którą podpisuje każdy dostawca przed rozpoczęciem współpracy z firmą SALEWA, a której przestrzeganie kontroluje cały czas Dział Jakości marki. W ten sposób SALEWA wyklucza możliwość pozyskiwania puchu w ramach oskubywania przeżyciowego oraz przemysłowe tuczenie zwierząt.

HISTORIA MARKI

Początki marki sięgają 1935 roku. Jej nazwa to akronim powstały z połączenia niemieckich słów Sattel (pol. siodło) i Lederwaren (pol. wyroby skórzane), bo to właśnie te produkty leżą u podstaw jej obecnej oferty.

W 1948 roku reforma monetarna zapoczątkowała nową erę w historii firmy, która od tamtej pory musiała skupić się głównie na produkcji pokrowców i toreb na sprzęt fotograficzny dla marki AGFA. Sportowy charakter zyskała ona dzięki współpracy tapicerów i rymarzy, którzy w znacznej części sami byli młodymi pasjonatami gór. To oni własnymi rękami wytwarzali pierwsze materiały przeznaczone do produkcji odzieży i sprzętu wspinaczkowego, testując je potem w prawdziwie górskich warunkach i udoskonalając na własne potrzeby.

Pierwszym stricte outdoorowym produktem marki, który przyniósł jej międzynarodowe uznanie były kijki narciarskie z drewna orzechowego - ogromne zainteresowanie, jakim się cieszyły umożliwiło zaistnienie marki na rynku sportowym.

Na potrzeby wspieranej przez SALEWA ekspedycji Hermanna Hubera w łańcuch Cordillera Blanca w Andach, marka wyprodukowała wyjątkowy model plecaka o nazwie Andes. Później, oferta poszerzona została o sprzęt do wspinaczki lodowej: czekany oraz klasyczne, lekkie raki z pełną regulacją, które wyznaczyły nowe standardy w segmencie sprzętu górskiego. Produkcja tulejowej śruby lodowej, będącej dzisiaj standardowym produktem na rynku sportów górskich, w latach 60-tych przyniosła marce światowe uznanie i miano lidera. Wciąż jednak brakowało symbolu, który połączyłby wszystko w całość i nadał innowacyjności odpowiednią oprawę.

I tak w 1979 roku pojawił się Orzeł - symbol siły w dziedzinie jakości i funkcjonalności oferowanych produktów. 1979 to również rok pojawiania się namiotu Sierra - wieloletniego bestsellera SALEWA. Za najwyższą jakością produktów marki stoi gromadzone latami doświadczenie oraz wieloletnia ścisła współpraca z takimi sławami jak Reinhold Messner, Hans Kammerlander, Kurt Albert czy Christoph Hainz.

W 1990 roku markę przejął Heiner Oberrauch wraz ze swoją grupą OberAlp, a jej siedzibę przeniesiono z niemieckiego Aschheim do włoskiego Bolzano. Kolekcję poszerzono o super lekkie produkty: najlżejszy wtedy na świecie kask Helium, karabinek Sub 33 (33 g) oraz ważącą mniej niż 350 g kurtkę Ultra Jacket.

W 2002 roku, w Finale Ligure swoje podwoje otworzył pierwszy firmowy sklep SALEWA. Trzy lata później marka wzbogaciła swoją ofertę o obuwie i kontynuowała ekspansję, otwierając w 2007 roku filie w Boulder (Colorado), Korei Południowej i Polsce. Sukces przypieczętowało powstanie nowej, nowoczesnej i ekologicznej siedziby marki, w której znajduje się m.in. ścianka wspinaczkowa o wysokości blisko 20 m.

Dzisiaj, SALEWA to ceniona przez profesjonalistów prestiżowa marka, której produkty dostępne są w 30 krajach i 2500 sklepach na całym świecie. Oferta marki skierowana jest do miłośników sportów outdoorowych, ludzi gór, sportowców zarówno na poziomie amatorskim, jak i prawdziwych profesjonalistów. Jest to marka z tradycjami, dynamicznie rozwijająca się, by jak najlepiej sprostać wyzwaniom niesionym przez współczesność. Pragniemy, by nasza odzież podnosiła komfort użytkowania podczas uprawiania promowanych przez nas aktywności, pozwalając tym samym wszystkim entuzjastom outdooru na czerpanie jeszcze większej radości z aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu, a sportowcom i profesjonalistom – na realizację wymarzonych ekstremalnych celów. Wierzymy, że dzięki ścisłej współpracy z ekspertami poszczególnych dziedzin oraz stałemu zaangażowaniu w życie i rozwój społeczności sportów górskich, jesteśmy odpowiednio przygotowani, by udoskonalać naszą ofertę tak, by spełniła ona wszystkie, nawet najbardziej zaawansowane wymagania naszych klientów.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek