SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Kubek asekuracyjny DMM PIVOT red

129,00  168,00 
cena obniżona: promocja cenowa na produkt
Wybierz kolor:
Dodaj do koszyka
Wysyłka już od 12,90 zł
Towar chwilowo niedostępny.
Zapytaj o produkt Powiadom o dostępności

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Co można powiedzieć o najlepszym przyrządzie asekuracyjnym na świecie?

To, że robiony jest w Walii z najlepszego aluminium, ma ruchome oczko stanowiskowe i nazywa się DMM Pivot! Na rynku jest wiele przyrządów, które przeznaczone są do wspinaczki wielowyciągowej. Od tradycyjnych kubków, wyróżnia je przede wszystkim dodatkowy punkt wpięcia z tyłu przyrządu, dzięki któremu możemy zamontować je na górnym stanowisku i w ten sposób wygodniej wybierać linę. Największym problemem takiego układu jest jednak podawanie luzu oraz opuszczanie wspinacza. W większości przyrządów, po ich zablokowaniu, trzeba użyć naprawdę dużej siły, żeby odblokować linę pod obciążeniem. Pivot eliminuje tą niedogodność, wprowadzając jeden bardzo prosty, ale i sprytny, patent.

Ruchome oczko z tyłu przyrządu ułatwia odblokowanie pod obciążeniem

O wyjątkowości Pivota decyduje ruchome uszko z tyłu przyrządu. Osadzone na sworzniu, przekręca się o prawie 180 stopni, znacząco wpływając na płynność, lekkość oraz komfort opuszczania wspinacza. Przykładowo - przy opuszczaniu partnera ważącego 55 kg na linie o średnicy 9.5 mm, potrzebujemy jedynie 14,4 kg nacisku, by odblokować przyrząd. Dla porównania, do odblokowania najpopularniejszych na rynku kubków konkurencji niezbędna jest około dwukrotnie większa siła. Oprócz oczywistych plusów funkcjonalnych, uszko ma także inne zalety. Zgodnie z najlepszą tradycją DMM, zostało ukute na gorąco, dla zapewnienia odporności, lekkości oraz wytrzymałości.

Duże uszko z przodu przyrządu

Co jest drugą najważniejszą zaletą (po uszku stanowiskowym) górskiego przyrządu asekuracyjnego? Oczywiście, przednie oczko przeznaczone do wpięcia karabinka i wygodniejszego odblokowywania kubka! Wiele przyrządów cierpi z powodu źle zaprojektowanych otworów, przez które nie da się przełożyć części dostępnych na rynku karabinków. Pivota to nie dotyczy - oczko jest na tyle duże, że spokojnie zamontujemy w nich duże HMSy, takie jak Boa, karabinki z zamkiem typu Clean Nose (jak np. Alpha Trady) czy też karabinki D-kształtne lub owale.
Bezproblemowa obsługa większości lin na rynku
Sloty na linę w Pivocie to również przykład bardzo przemyślanego designu. Są na tyle wąskie, że zablokowana lina nie ma prawa się w nich przekręcić (a tym samym zaklinować się w przyrządzie, uniemożliwiając dalsze opuszczanie) podczas zwalniania, a do tego na tyle szerokie, że nawet mokre i napuchnięte liny się w nich zmieszczą. Ich gładkie ścianki zapewniają płynne wybieranie i opuszczanie, nawet w czasie wspinania w zespole trójkowym. Pivot współpracuje z linami o średnicy od 7.3 do 11 mm.

Kontrola i bezpieczeństwo

Skoro już jesteśmy przy temacie lin - Pivot posiada bardzo efektywne rowki hamujące. Są one na tyle duże, że nawet na bardzo cienkich linach nie ma problemu z blokiem, niezależnie od tego, czy są oblodzone, mokre czy brudne. Oznacza to, że nawet przy dużej różnicy mas w zespole, nie będzie problemu ze spokojnym utrzymaniem na bloku znacznie cięższej osoby. A jeśli ktoś woli pracować z grubszymi linami, wystarczy obrócić przyrząd o 180°.

Technologiczny majstersztyk

Od strony technologicznej, Pivot to klasyka DMM w najlepszym wydaniu. Rodzi się on w walijskiej fabryce z najwyższej jakości aluminium 7075, które w czasie produkcji jest kute na gorąco pod naciskiem kilkudziesięciu ton. Całość później odwiedza jeszcze obrabiarkę CNC, gdzie są zrzucane kolejne gramy z wagi przyrządu. Ostatecznie produkt, który przecież jest bardzo zaawansowany technologicznie, waży jedynie 72 g. Dodatkowo, anodyzacja całego przyrządu zapewnia mu odporność na korozję oraz opóźnia przetarcia, powstałe w wyniku kontaktu z liną czy karabinkami. No i sprawia, że przyrząd prezentuje się wyjątkowo dobrze w każdym z kolorów!

Jedyny w swoim rodzaju

Każdy Pivot przed opuszczeniem fabryki jest indywidualnie testowany,i to na każdym etapie produkcji - od przyjęcia surowego materiału do fabryki, przez kucie, szlifowanie, montaż czy nanoszenie indywidualnego numeru seryjnego, a kończąc na gotowym produkcie. Dzięki temu masz pewność, że Twój Pivot będzie perfekcyjny i wyjątkowy!

Europejska produkcja i najwyższa jakość

DMM jest praktycznie synonimem słów „precyzja” oraz „dbałość o detale” jeśli chodzi o sprzęt wspinaczkowy. Każdy z produktów noszących dumne logo walijskiego smoka został zaprojektowany oraz przetestowany w skałach okalających niewielkie miasteczko Llanberis (czyt. Hlanberyz), gdzie sztab ludzi pracował nad tym, żeby był on jak najbliższy perfekcji. Praktycznie wszystkie wyroby DMM opuszczają drzwi fabryki, która w swoim wnętrzu skrywa zarówno historyczne prasy hydrauliczne, jak i ultranowoczesne obrabiarki CNC, a zanim trafią w ręce wspinaczy przechodzą drobiazgową kontrolę jakości, połączoną z nadawaniem indywidualnego numeru seryjnego. Wszystko to sprawia, że doświadczenie obcowania z produktami DMM jest czymś specjalnym i unikalnym tylko dla tej marki.

 

Marka DMM i jej charakterystyczne logo ze smokiem znane jest chyba każdemu wspinaczowi. Od blisko 40 lat marka ta jest synonimem najwyższej dbałości o jakość wykonania, zaawansowania technologicznego i legendarnej wręcz trwałości. I chociaż wielu producentów także przypisuje sobie takie cechy, w przypadku DMM są one czymś więcej niż marketingowym tekstem napisanym na potrzeby katalogu. Dla DMM jest to podstawa filozofii, wokół której zbudowano całą markę i której skrupulatnie się trzymają. 

 
Najlepszym tego przykładem jest Walia. Każdy metalowy przedmiot noszący logo DMM został zaprojektowany, przetestowany oraz wyprodukowany z pieczołowitą starannością w fabryce zlokalizowanej w Llanberis. To właśnie to ciche, walijskie miasteczko zlokalizowane w samym środku przepięknej doliny otoczonej zewsząd skałami jest miejscem narodzin produktów uznawanych za absolutnie najlepsze na świecie. Kompleks fabryczny DMM łączy w sobie zarówno technologie jutra (obrabiarki CNC, lasery) jak i najlepsze wzorce z przeszłości (prasy hydrauliczne, lokalni rzemieślnicy), a zespół zaangażowany w produkcję liczy sobie ponad 100 osób. 
 
Założyciele marki wywodzili się z lokalnego środowiska wspinaczkowego a bliskość tej relacji czuć w każdym wyrobie DMM. Ich rzeczy nie zawierają nic, czego nie potrzebujesz a oferują wiele, by Twoja wspinaczka była jak najprzyjemniejsza. Dotyczy to nie tylko wspinania sportowego, ale także i arborystyki, do której marka opracowała całą masę rozwiązań. 
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek