SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Palnik MSR Whisperlite Universal

599,00 
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Towar chwilowo niedostępny.
Zapytaj o produkt Powiadom o dostępności

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Pierwsza kuchenka marki MSR na gaz i paliwa płynne z serii expedition. Wykonana na bazie najlepszej trekingowej kuchenki na paliwa płynne WhisperLite Internationale. WhisperLite Universal pracuje na bardzo szerokim spectrum paliw (polecanymi są: gaz, benzyna, nafta). Kuchenka jest prosta w obsłudze, również usuwanie niedomagań, występujących przy kuchenkach na paliwa płynne, jest nieskomplikowane. Szybka i łatwa zmiana konfiguracji kuchenki z gazowej na paliwa płynne polega na wymianie dyszy. W komplecie znajduje się specjalna podstawka poprawiająca sprawność kartuszy w okresie zimowym (zalecane używanie kartuszy zimowych).

WhisperLite Universal jest przewidziana do użytkowania z kartuszami gazowymi standardu EN-417 (połączenie gwintowe).

Kuchenka jest wykonana z materiałów wysokogatunkowych (stal, mosiądz, aluminium), praktycznie nie podlega korozji. Do transportu można ją złożyć, wsporniki pod naczynie są ruchome, a przewód paliwowy elastyczny. Wsporniki mają wykończenie antypoślizgowe. W zestawie serwisowo-eksploatacyjnym (mały) znajdują się: specjalna dysza, której należy używać przy zasilaniu kuchenki paliwami cięższymi (nafta) lub zanieczyszczonych oraz dysza której należy używać przy zasilaniu kuchenki z kartuszy gazowych. Do WhisperLite Universal jest produkowany specjalny zestaw serwisowy (duży): Expedition Service Kit for WhisperLite, Whisperlite Internationale & Whisperlite Universal.

Wyposażenie dodatkowe

  • podstawka – Trillium Stove Base
  • kartusze gazowe – MSR IsoPro fuel canisters
  • butelki na paliwo – MRS Fuel Bottles
  • zapasowa pompka – MSR Fuel Pumps (standard)
  • zestaw serwisowy - Expedition Service Kit for WhisperLite, Whisperlite Internationale&Whisperlite Universal.

Parametry techniczne:

  • Rodzaj paliwa: gaz/benzyna/nafta
  • Waga całkowita: 549 g
  • Waga netto: 388 g
  • Czas zagotowania 1litra wody*: 3.7min/3.5 min/4.4 min
  • Ilość zagotowanej wody na kartuszu 227g lub na 100 ml paliwa: 15 litrów/4.4 litra/5.3 litra
  • Czas stygnięcia kuchenki: 5 min
  • Dopuszczalna waga naczynia z wodą: 4.5 kg
  • Dopuszczalna średnica naczynia: 25 cm
  • Dopuszczalna wysokość naczynia: 15 cm
  • Osłona przeciwwietrzna
  • Reflektor ciepła (poziomy)
  • Zestaw serwisowo-ekploatacyjny
  • Pokrowiec

Kuchenki benzynowe i wielopaliwowe – porada

1.Paliwo:

  • należy używać paliw najwyższej jakości, a w szczególności najbardziej jednorodnych i najczystszych.
  • używając paliw lżejszych (benzyna) uzyskujemy łatwiejsze uruchamianie, szybsze gotowanie i rzadsze zatkania kuchenki.
  • używając paliw cięższych (diesel, nafta) uzyskujemy większą wydajność.

2.Wybór miejsca, w którym kuchenka będzie pracować:

  • miejsce powinno być równe i osłonięte od wiatru.
  • umożliwiać dostęp z co najmniej dwóch stron do pracującej kuchenki.
  • w pobliżu nie powinny znajdować się materiały łatwopalne.
  • jeśli używamy kuchenki w pomieszczeniu, musi mieć ono odpowiednią wentylację.

3.Przygotowanie kuchenki do pracy:

  • przed podłączeniem kuchenki do butelki należy sprawdzić, czy zawór jest zamknięty.
  • przed podłączeniem należy kilkakrotnie energicznie potrząsnąć palnikiem – mamy szansę na usunięcie zatkania dyszy powstałego przy gaszeniu kuchenki.
  • podłączenie wykonujemy z dala od źródeł ognia. Najpierw do butelki podłączamy pompkę, a następnie do pompki podłączamy palnik.

4.Uruchamianie kuchenki:

  • należy postępować wg zaleceń zawartych w instrukcji obsługi.

5.Praca kuchenki:

a/ w dobrych warunkach pogodowych

  • należy dostosować siłę płomienia.
  • możemy zastosować osłony będące na wyposażeniu kuchenki.

b/ w złych warunkach pogodowych:

  • bok menażki osłaniamy „antyradiatorem” z blachy. W ofercie MSR jest np. osłona Heat Exchanger.
  • w przypadku gotowania na wietrze należy zadbać o osłonięcie kuchenki od wiatru – najlepiej używać osłon będących na wyposażeniu kuchenki.
  • kuchenka powinna pracować przy dużym otwarciu zaworu.
  • należy rozważyć, jakie gotowanie jest korzystniejsze: 2 razy po „pół” czy też od razu całości.
  • najlepiej gotować z wody, następnie z lodu, w najgorszym przypadku ze śniegu (lód powinien być drobno pokruszony, a śnieg mocno ubity zanim menażka trafi na kuchenkę).
  • nie zaglądamy do środka garnka w trakcie nagrzewania się wody.
  • wodę gotujemy zawsze pod przykryciem, gotowanie jest wtedy efektywniejsze i szybsze.

6.Zakończenie pracy kuchenki:

  • po zamknięciu zaworu należy pozwolić wypalić się paliwu z przewodu paliwowego.
  • przed odłączeniem palnika od pompki należy poczekać, aż palnik ostygnie.
  • należy uważać przy dekompresji butelki – wewnątrz są pary paliwa pod ciśnieniem. Nie odkręcamy butelki w pobliżu ognia, osób postronnych i na wysokości twarzy.

7.Transport kuchenki:

  • palnik transportujemy w pokrowcu, pompka może być transportowana razem z palnikiem lub jako zamknięcie zdekompresowanej butelki z paliwem – istnieje jednak większe prawdopodobieństwo uszkodzenia trzpienia pompki w transporcie.

8.Przechowywanie:

  • kuchenkę przechowujemy w suchym miejscu, z dala od kwasów i zasad.

9.Konserwacja kuchenki:

  • należy regularnie czyścić przewód paliwowy i smarować uszczelkę tłoczka.

10. Przed każdym wyjazdem należy sprawdzić, czy kuchenka jest sprawna.

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek