SZUKASZ PRACY? Dołącz do nas... Sprawdź szczegóły X

Buty Asolo FINDER GV GTX

629,00 
Dodaj do koszyka
Darmowa dostawa
Towar chwilowo niedostępny.
Zapytaj o produkt

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy

 

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Cetus Michał Henszke, ul. Kaszubska 67, 70-403 Szczecin, tel. 91 4345720, e-mail sklep@cetus.szczecin.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

  • Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

 

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


WZÓR formularza odstąpienia od umowy - do pobrania


REKLAMACJE

SPRZEDAWCA obowiązany jest do dostarczenia zamówionego towaru, pozbawionego wad fizycznych i prawnych. SPRZEDAWCA jest odpowiedzialny względem NABYWCY, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Towary mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta, o czym Klient będzie poinformowany na Stronie produktowej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji.


W przypadku wystąpienia wady fizycznej lub prawnej NABYWCA ma prawo żądać od SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za wady rzeczy sprzedanej:

  • obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. (Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.)
  • wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. (Sprzedawca może odmówić zadośćuczynieniu żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy lub mailowo na adres sklep@cetus.szczecin.pl. korzystając z formularza reklamacji, stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego Regulaminu, dostępnego również na stronie internetowej (do pobrania tutaj), lub z dowolnej formy zgłoszenia reklamacyjnego.


Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać co najmniej imię i nazwisko, adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju (np. nazwa, producent, kolor, rozmiar), dowód zakupu reklamowanego towaru, opis wady i termin w jakim została stwierdzona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację, żądanie reklamującego, datę wniesienia reklamacji, podpis zgłaszającego reklamację, w przypadku przesłania zgłoszenia e-mailem zgodę na przetwarzanie przez przedsiębiorcę adresu e-mail zgłaszającego.


Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien na żądanie Sprzedawcy przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar na adres Sprzedawcy zwykłą paczką pocztową:


CETUS
ul.Kaszubska 67
70-403 Szczecin
(z dopiskiem 'reklamacja')

Nie przyjmujemy żadnych paczek za pobraniem.
Przekazany towar powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym.

Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


W wypadku Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa wszystkie udokumentowane koszty reklamacji, w szczególności koszt dostarczenia reklamowanego Towaru do Sprzedawcy i koszt odesłania Towaru do Klienta. (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wyraźnie wybranego przez konsumenta sposobu dostawy innego, niż zwyczajowa i powszechnie przyjmowana forma dostawy wskazana wcześniej przez sprzedawcę, która wiązałaby się z niższymi kosztami).


Do pobrania:

Formularz reklamacji towaru - PDF

Ocena: 0 na 6 (opinii: 0) DODAJ OPINIĘ

Buty Asolo FINDER GV GTX

Linia Asolo HIKING została stworzona dla pasjonatów trekkingu. Buty o szerokim i różnorodnym zastosowaniu z wieloma innowacyjnymi technologiami dla szerokiej grupy odbiorców.

Asolo FINDER GV GTX to model z grupy HIKING RADIANT, przeznaczony do trekkingu zarówno w lekkim jak i bardziej wymagającym terenie. Dzięki zastosowaniu najnowszych patentów ASOLO, przede wszystkim technologii Radiant, stworzonej z myślą o pasjonatach górskich wycieczek, buty z tej serii cechuje świetne połączenie materiałów, doskonałe wykonanie, nowoczesny design i ciekawa kolorystyka, jednym słowem jest to miks pasji i technologii. 

Lekka cholewka, skonstruowana została z wodoodpornej skóry zamszowej o grubości 1,6-1,8 mm, oraz wysokiej klasy mocnego nylonu. Dodatkowe zabezpieczenie przed wodą stanowi membrana GORE-TEX®. W konstrukcji buta użyto dodatkowo wkładek typu Lite 2, oraz przede wszystkim innowacyjnej podeszwy typu: Asolo/Vibram® Radiant, powstałej ze ścisłej współpracy marki ASOLO ze światowym producentem podeszw - firmą Vibram®. Nazwa podeszwy - Radiant w pełni odzwierciedla jej techniczne właściwości, oferującej świetną przyczepność do podłoża, przy jednoczesnym efekcie radiacji w trakcie pracy podeszwy, co zdaje doskonale egzamin podczas ruchu.

Parametry techniczne:

  • Cholewka: Wodoodporna skóra zamszowa 1,6-1,8 mm + Cordura
  • Wyściółka: GORE-TEX® Performance Comfort
  • Anatomiczna wkładka : Lite 2
  • Podeszwa: Asolo/Vibram® Duo Radiant (Megagrip)(rubber-dual density eva)
  • Waga: 546 (g) (1/2 pary w rozmiarze 8 UK)
  • Wyprodukowano: UE

 

Cechy:

Dodatkowe GTX
Wersja męska
Aktywność trekking, via ferrata

Technologie:

GORE-TEX®

Od momentu powstania marka GORE‑TEX starała się wspierać ludzi, którzy realizują swoje pasje.

Już od 1976 roku technologie Gore® były częścią niezliczonych przygód na całym globie — a nawet na księżycu. W dalszym ciągu z ogromną energią, zasobami i poświęceniem wprowadzają innowacyjne nowe technologie i rozwiązania

Wszystkie kurtki, buty i rękawiczki wyposażone w oryginalną technologię GORE‑TEX są objęte obietnicą GUARANTEED TO KEEP YOU DRY™.  Rygorystyczne testy dowodzą, że nie przepuszczają one deszczu ani śniegu. Jednocześnie zapewniają oddychalność, dzięki czemu parujący pot może wydostać się na zewnątrz.
W przypadku wielu produktów możesz też liczyć na dodatkowe korzyści i funkcje, które przekładają się na niespotykany dotąd poziom komfortu i ochrony.

Marka Asolo, od lat obecna na naszym rynku, co roku poszerza swoją ofertę o nowe modele butów turystycznych i trekkingowych. Niejednokrotnie są to propozycje bardzo interesujące, innowacyjne lub atrakcyjne wizualnie. 

Początki historii marki Asolo sięgają roku 1946, kiedy to w ciężkich i mrocznych czasach powojennych, w małym włoskim miasteczku, położonym u podnóża Alp, rodzina Zanatta otworzyła niewielki sklep oraz manufakturę obuwia, w której pracowali jedynie członkowie rodziny. Było to z początku wyłącznie obuwie tradycyjne, do codziennego użytku. Wbrew wszelkim przeciwnościom losu produkcja trwała nieprzerwanie, a w czasach, w których gospodarka Europy podnosiła się z gruzów i nabierała nowej prędkości, popyt na obuwie produkowane w Nervesa rósł nieustannie. Pozwoliło to rodzinie Zanatta na kontynuowanie tradycji i rozwój pasji, jaką stało się tworzenie obuwia.

Równolegle, w innej części Włoch, w roku 1975 powstała marka pod znaną do dzisiaj nazwą – Asolo. Pan Tanzi, jej założyciel, specjalizował się w tworzeniu butów wyjątkowo wytrzymałych i, jak na tamte czasy, odpornych na warunki atmosferyczne. Tanzi stworzył coś wyjątkowego, coś co nadało nowy kierunek w ówczesnym świecie outdooru – buty górskie wykorzystujące materiał Cordura. Marka zdobyła szybko uznanie na rynku obuwia technicznego i turystycznego. W 1980 roku firma Asolo wprowadziła jako pierwsza technologię jednorazowego wtryskiwania różnych tworzyw (AFS), która w różnych formach stosowana jest do dziś przez większość producentów obuwia turystycznego. Współpraca Asolo z Instytutem Amerykańskim, w latach ’90, zaowocowała powstaniem zimowych butów wysokogórskich wykorzystujących technologię inspirowaną biomechaniką stóp – Globaline.

W 1998 roku rodzina Zannatta, z trzecim już od czasów wojny pokoleniem przy sterach, połączyła siły z Asolo. Wspólne wartości i zamiłowanie do tworzenia obuwia doskonałej jakości wprowadziły markę w nowy rozdział, który trwa do dziś. W ofercie Asolo możemy odnaleźć techniczne obuwie dla alpinistów, buty trekkingowe, hikingowe oraz casualowe.

Firma została uhonorowana amerykańską nagrodą „The Best Shoe Of The Year“ w 2000 roku i od tego czasu regularnie otrzymuje różne nagrody. Wśród najświeższych jest tegoroczne wyróżnienie Best All Around Boot, które przyznał Asolo znany magazyn Backpacker Magazine Gear Guide za model Shiraz GV.

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Zobacz również
przeglądaj pełną listę marek